Senioru kopā būšana caur dziesmu un atmiņām

2026. gada 21. janvārī

biedrībā “Rīgas aktīvo senioru alianse”

notika sirsnīgs pasākums.

Tas bija projekta

“Vecums nav bieds! Nāc un iesaisties!” pasākums.

Pasākuma nosaukums bija:

“Senioru saliedētība caur praktiskām nodarbībām”.

Kas piedalījās?

Pie mums ciemojās

Latviešu Nacionālo karavīru biedrības kora “Tēvija” dalībnieki.

Kopā piedalījās:

  • 14 mūsu biedrības dalībnieki

  • 9 viesi

Pasākuma ideju ierosināja

mūsu dāmu ansambļa dalībnieces.

Par ko bija pasākums?

Pasākuma diena sakrita ar

1991. gada barikāžu atceres dienām.

Mēs atcerējāmies:

  • kā cilvēki toreiz turējās kopā

  • kā bija bail, bet arī drosme

  • cik svarīga bija vienotība

Dziesmas un vārdi palīdzēja

sajust mieru un spēku.

Dziesma vieno

Viesi iepazinās ar mūsu dāmu ansambli

“Rasas balsis”.

Notika kopīga dziedāšana.

Dziedāja gan sievas, gan vīri.

Vīru koris “Tēvija” ir ļoti īpašs.

Tas ir viens no vecākajiem koriem Eiropā.

Vecākajam dziedātājam ir 96 gadi.

Vecums netraucēja dziedāt ar prieku.

Notika īsts dziesmu draudzīgais duelis.

Skandēja:

  • patriotiskas dziesmas

  • šlāgeri

  • galda dziesmas

Silta noskaņa

Telpas vidū bija

improvizēts ugunskurs.

Visi sēdēja aplī.

Tika piedāvāta:

  • silta tēja

  • desmaizes

Tas atgādināja barikāžu laiku.

Bija silti un mājīgi.

“Dziesma mani ļoti aizkustināja.

Sajutu, ka neesam vieni.

Kopā ir spēks,”


teica viena pasākuma dalībniece.

Ko mēs sapratām?

Šis pasākums parādīja:

  • vecums nav šķērslis

  • ir svarīgi satikties

  • ir labi būt kopā

  • dziesma satuvina cilvēkus

Kā piedalīties?

Ja vēlies piedalīties arī Tu:

  • Pastāsti savu ideju

    vai pajautā: “Vai šito varētu darīt?”

  • Nāc ciemos:

    Rīgā, Aleksandra Čaka ielā 139, 3. stāvā

  • Raksti e-pastu:

    📧 biedriba.rasa@inbox.lv

  • Aicini līdzi draugu vai kaimiņu

    Kopā ir drošāk un priecīgāk.


Par projektu

Šis pasākums ir daļa no projekta

“Vecums nav bieds! Nāc un iesaisties!”

Projektu atbalsta

Eiropas Sociālais fonds Plus

(2021.–2027. gads).

Projektā notiek:

  • tikšanās

  • nodarbības

  • praktiskas aktivitātes

Tās palīdz senioriem:

  • justies drošāk

  • būt aktīvākiem

  • piedalīties sabiedrībā.