2026. gada 21. janvārī

biedrībā “Rīgas aktīvo senioru alianse”

notika sirsnīgs pasākums.

Tas bija projekta

“Vecums nav bieds! Nāc un iesaisties!” pasākums.

Pasākuma nosaukums bija:

“Senioru saliedētība caur praktiskām nodarbībām”.

Kas piedalījās?

Pie mums ciemojās

Latviešu Nacionālo karavīru biedrības kora “Tēvija” dalībnieki.

Kopā piedalījās:

Pasākuma ideju ierosināja

mūsu dāmu ansambļa dalībnieces.

Par ko bija pasākums?

Pasākuma diena sakrita ar

1991. gada barikāžu atceres dienām.

Mēs atcerējāmies:

Dziesmas un vārdi palīdzēja

sajust mieru un spēku.

Dziesma vieno

Viesi iepazinās ar mūsu dāmu ansambli

“Rasas balsis”.

Notika kopīga dziedāšana.

Dziedāja gan sievas, gan vīri.

Vīru koris “Tēvija” ir ļoti īpašs.

Tas ir viens no vecākajiem koriem Eiropā.

Vecākajam dziedātājam ir 96 gadi.

Vecums netraucēja dziedāt ar prieku.

Notika īsts dziesmu draudzīgais duelis.

Skandēja:

Silta noskaņa

Telpas vidū bija

improvizēts ugunskurs.

Visi sēdēja aplī.

Tika piedāvāta:

Tas atgādināja barikāžu laiku.

Bija silti un mājīgi.

“Dziesma mani ļoti aizkustināja.

Sajutu, ka neesam vieni.

Kopā ir spēks,”


teica viena pasākuma dalībniece.

Ko mēs sapratām?

Šis pasākums parādīja:

Kā piedalīties?

Ja vēlies piedalīties arī Tu:


Par projektu

Šis pasākums ir daļa no projekta

“Vecums nav bieds! Nāc un iesaisties!”

Projektu atbalsta

Eiropas Sociālais fonds Plus

(2021.–2027. gads).

Projektā notiek:

Tās palīdz senioriem: